Alla inlägg under oktober 2012

Av Hanna andersson - 6 oktober 2012 08:21

Det var frost på rutorna runt ommkring bilen i morse nu när vi skulle packa in oss i bilen och åka .. Älsklingen var lite stressad till jobbet haha så han blev ju inte så glad när det var en massa frost .. Men det var bara 3 grader ute när vi skulle åka .. Men nu sitter jag inne i värmen och myser med Wilda   .. Har ingen aning om hur länge hjärtat jobbar men det märker man ju .. Skulle igentligen åkt med till det nya huset och varit där och pillat och städat lite men nja kände inte för det idag .. Vill bara ta en liten slappar dag ida .. Har packat en massa och shit så skönt att ta det lite lugnt .. Det är därför jag inte har uppdaterat för har haft fullt upp med packningen och sen har jag ju ett litet  monster med som vill ha ALL min uppmärkasmhet .. Just det ja , jag har en massa fina bilder på det nya boendet men det blev något strul med våran dator så kunde inte lägga in dom .. Men så fort jag fixar det så kommer det upp bilder .. Janni , Mitte & svärmor har ju varit med i det nya huset och dom älskade det hehe ;) .. Känns skönt att kunna samla alla i det stora huset på julafton utan att det känns som man sitter i knäet på varandra .. Kommer kunna ha en STOR fin gran i år med och det är sjukt fin med en stor välklädd gran !! Så en massa julpynt i huset i år , har ju åndå 155 kvm att pynta haha så det finns att göra .. Tur att man har en händig gubbe som kan hjälpa te hehe .. Ne nu är det dags för kaffe och lite tjöt med svärmor   

Av Hanna andersson - 1 oktober 2012 18:35

Vi fick huset =) !! Så nu flyttar vi från 56vm till ett hus på 155kvm med strandtomt , grillstuga ,  dubbel carport och en stor fin trägård !! Och det finns bubbelbadkar på toan där uppe :D , med 2 stora panorma fönster ut mot sjön .. Likaså vårat sovrum har med 2 panorma fönster ut mot sjön !  .. Men så fort vi får tillgång till huset så slänger jag upp bilder .. Ska bli så grymt kul att flytta, Vi kommer att trivas kalas bra där !  Mysigt att ha en trägård att pilla i .. Hum undra om det blir julfirande ute hos oss i år ? Eftersom vi kommer att bo stort ;) .. Sådant man märker .. Det bästa är att det verkar som vi får flytta in om 2 veckor redan , och det hade ju inte varit tråkigt :P .. Ne men som sagt det kommer att komma upp lite bilder så fort jag tagit dom haha .. 




Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards