Alla inlägg under januari 2013

Av Hanna andersson - 31 januari 2013 07:47

Tycker att vädret är sjukt risigt .. Inte kallt och inte varmt .. Men rått .. Vi gick upp kvart i 6 i morse så Wilda fick ligga kvar en stund i sin säng och mysa ;)! Sen var det bara att packa in sig i bilen och åka .. Så nu är vi hos farmor :)! Fast hon är dock inte här men hon kommer senare <3 ! Jimi jobbar i stan idag så han hämtar oss sen :)! För övrigt vet jag inte vAd som händer idag får ta dagen som den kommer !


Puss

Av Hanna andersson - 30 januari 2013 18:52

Usch det blåser verkligen mycket ute .. Skulle ut och ta mig en kopp kaffe & en cigg men det blev till att röka upp Väldigt snabbt och sen in i soffan och under filten igen :)! Ligger och har en molande värk i magen :/ , säkert dags för den roliga veckan i månaden .. Hatar verkligen mensvärk .. Innan jag fick Wilda hade jag aldrig problem med värken .. Men nu är det ju nästan Outhärdligt :/ .. Typiskt med om jag får det till helgen .. Ska ju på födelsedags fest med min kära svägerska <3 !
Sa till min älskade sambo igår att jag hoppas att min mens skulle kunna vara snäll och samarbetsvillig och vänta tills på typ söndag ? Och då trodde jag att min sambo skulle hålla med mig ;)! Men nej haha .. Han undrade istället varför vi tjejer tycker att det är så hemskt att gå ut när man har mens ?? Och jag typ bara hallå !!! Typ svullen mage , man känner sig typ ofräsch , och har ont typ hela tiden!! Och hans svar blev ! Ofan himla gnäll kanske bättre du är hemma i stället haha .. Älskar min lilla sambo när han är på rethumör :p .. Likaså var det när jag hade jobbiga foglossningar .. Satt och gnällde i soffan & tyckte synd om mig själv då kläcker han , himla gnäll kanske du tycker Att jag ska föda åt dig med ... Haha jadu om killar hade fått uppleva mens smärta eller foglossningar så kanske min sambo skulle vara lite mer snäll ;)! Nej då min sambo är bäst <3 älskar honom mest !!

Puss

Av Hanna andersson - 30 januari 2013 11:28

Försov mig idag ... Fan.. Skulle ju gå på mamma gruppen med Wilda .. Sjukt sur på mig själv ! Men men får ta en lång lekstund med lillan hemma istället :)! Men just för tillfället sover hon :p .. Hon brukar powernappa en stund på förmiddagen efter att hon härjat en stund haha .. Hon hade en bråkig natt till .. Hon somnade runt halv tio men vaknade på natten och skulle bråka :p .. Men hon vaknade sent på morgonen istället ;)!
Hm äter min frukost sent idag.. Eller a att jag ens äter frukost borde jag nästan få ett diplom för haha ... Har dammsugit och plockat undan med så ska bara svabba golven med sen är det nystädat :)! Älskar när det är så !! Haha behöver iaf svabba golvet under Wilda stol nästan varje dag .. Hon tycker att det är kalas kul att spotta gröt överallt haha likaså potatis .. Idag gav pappa Jimi henne sin frukost så nu fick han uppleva hur det är att ge det lilla vilddjuret gröt haha ;)!! Ne nu ska jag fortsätta äta min frukost innan den blir kall !


Puss

Av Hanna andersson - 29 januari 2013 20:23

Nu har vi blivit friska jag & Wilda :)!
Så vi packade in oss i bilen och åkte till hennes faster i Ryd .. Åt god middag pch tjatade skit typ .. Trevligt trevligt ! Sen åkte vi hem och då var det dags för papps Jimi att åka och jobba .. Så jag och Wilda slängde oss i soffan och mös framför tvn ... Vilket vi fortfarande gör haha :)!! Väntar på att så blev vi svenska Hollywood fruar ska börja .. Fast det är ju 40 min kvar så hinner plocka in i diskmaskinen och ta en dusch :)! För lillan har somnat ändå .. Tråkigt när hon sover :/ ..
Men men måste få lite gjort !!


Puss

Av Hanna andersson - 28 januari 2013 19:30

Haha jag och Wilda somnade i soffan runt 4 och vaknade nu :)! Så himla skönt .. Lillans feber har gett mig sig så hoppas att den även håller sig borta nu till natten .. Eller så kanske Wilda håller sig vaken och har sin sång kurs inatt haha .. Hon brukar ligga och "sjunga " på nätterna runt en halvtimme sen somnat hon :p ..
Wilda har precis ätit sin gröt så nu ska hon ha lite välling och sedan ska hon ta ett bad :)!

Av Hanna andersson - 28 januari 2013 10:17

Är sjukligt trött idag .. Lillan har varit bråkig hela natten .. Tycker synd om henne :/ .. Men febern har sjunkit från 39.5 till 37.1 :)! Så förhoppningsvis slipper min prinsessa senna skiten snart ... Vad som händer idag vet jag inte ... Tror det blir lugnt för våran del .. Jimi börjar jobba lite senare så jag och Wilda är ensamma hemma.. Får väl bli till att slappa med lillan :)! Vet iaf att jag ska ta ett bad sen och raka mina ben .. Haha vinter pälsen ska av :p .. Ne nu blir det en kaffe för min del :)!

Av Hanna andersson - 28 januari 2013 10:13

Är sjukligt trött idag .. Lillan har varit bråkig hela natten .. Tycker synd om henne :/ .. Men febern har sjunkit från 39.5 till 37.1 :)! Så förhoppningsvis slipper min prinsessa senna skiten snart ... Vad som händer idag vet jag inte ... Tror det blir lugnt för våran del .. Jimi börjar jobba lite senare så jag och Wilda är ensamma hemma.. Får väl bli till att slappa med lillan :)! Vet iaf att jag ska ta ett bad sen och raka mina ben .. Haha vinter pälsen ska av :p .. Ne nu blir det en kaffe för min del :)!

Av Hanna andersson - 27 januari 2013 16:55

Blir till att åka in en snabbis till staden och köpa lite godis .. Lill Fia har blivit piggare men är inte fullt frisk hon hostar lite till och från .. Feber har hon ingen längre så hoppas att denna skit går över riktigt snabbt !! Sen blir det bara te att åka hem och mysa och kolla tv och svulla på en massa godis :)!

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards