Alla inlägg den 22 december 2012

Av Hanna andersson - 22 december 2012 10:23

F* n våran dator kraschade för ett par dagar sen , därav att jag inte kunnat skriva något .. Så vi fick låna en dator i ett par dagar .. Blir till att investera i en ny snart .. Jaha snart är det jul   ! Igår hände det en massa saker .. Vi var och hämtade oss våra nya soffor i från Mio :) ! Skit snygga dessa är sand färgade så dom passar in med resten av nerevåningen .. Sedan var vi och storhandlade och köpte julklappar till Wilda & Moa och min mor .. Hoppas på glada miner när dessa paket öppnas .. Ah kankse inte dirket från Wildas håll då eftersom hon fyller 5 månader nu den 29 onde .. Mitt hjärta ska köpa någon julklapp till mig idag så då får jag och Wilda besöka farmor :) !! Sen ska vi hem och klä granen .. Ja jag vet att det kanske är lite sent men bättre sent än aldrig ;) .. Ska även leta efter en nyårsklänning snart med :) !! Får besök av svärmor på nyår så nyår blir lugn detta året , eller a det var lugnt förra året med då jag väntade Wilda. Moa kommer till oss på juldagen och nyår så det ska bli mysigt ! Min mor ska vi i familjen till på juldagen , öppna en massa klappar och äta god mat <3 . .! Nu är det dock dags för mig att packa ner Wilda i vagnen och koppla hunden sedan ut på promenad .. 


Puss .. 

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards