Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Wilda Jasmine strandell <3 !

Av Hanna andersson - 30 december 2012 21:45

Du är min fina prinsessa , jag älskar dig över allt annat ! När du kom till världen förändrades allt , till det mycket bättre ! Du förgyller mina dagar . Det räcker om man åker bort ett par timmar och du är hos farmor eller faster så saknar jag dig så att det gör ont ! Jag förstår inte att folk säger att jag kommer tycka det är helt underbart att vara barnledig en HEL helg ? Du har sovit borta från mamma och Pappa en natt och det var bland det jobbigaste jag varit med om , och Tro mig jag har varit med om sjukt jobbiga saker ! Men det kändes tomt utan dig , en mamma vill ju alltid ha alla sina kycklingar i sitt näste på nätterna ! Att ha dig jämte mig på nätterna och höra dig prata och mumla i sömnen är bland det mysigaste jag vet ! Ditt leende och dina ögon är det finaste jag vet ! Idag hörde jag och din pappa ditt första riktiga skratt och det fick mitt hjärta att smälta , det lät helt underbart <3 ! Jag kommer göra allt i min makt för att du ska få världens bästa uppväxt ! Visst du kanske inte alltid kan få alla saker du vill ha men en sak du ALLTID kommer att få av mig och Pappa är kärlek ! Vi kommer alltid älska dig oavsett vad , vi kommer alltid finnas där för dig i vått & torrt ! Mamma älskar dig av hela sitt hjärta Wilda !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna andersson - 29 april 2013 12:30

Min nya adress är här http://www.nattstad.se/EttplusEttärTre...

Av Hanna andersson - 28 april 2013 21:36

Blir varma mackor sen ska vi slänga oss framför skräckfilmen mama .. Usch trailen såg inte rolig ut alls .. Haha men älskar ju att bli lite uppskrämd Mahaha .. Har varit en sväng i stan och köpt lite godis med mumma ! Vad vore en rulle utan godis ?! ...

Av Hanna andersson - 28 april 2013 18:15

Hur fan kan man ha hjärta att lämna sina egna barn ensam hemma i flera timmar ?! Tycker att man är en sjukt kass mamma när man gör så .. Hur kan saker och ting runt omkring vara viktigare än sitt eget barn ? Sinnes sjukt .. Skärpning för fan ! Social...

Av Hanna andersson - 28 april 2013 15:30

Jimi åkte åka fiskade runt 11 .. Svärmor & svägerskan kom vid halv 11 :) , blev lite kaffe och tjöt innan det börjades med förberedelse inför maten .. Klädde på lille Fis och sen traskade vi bort till lekparken och gungade för fulla muggar :) .. Efte...

..

Av Hanna andersson - 27 april 2013 19:53

Varit en sväng i Nässjö idag , sen blev det svärmor på en kaffe :) .. När vi åkte hem började det först ös regna sen blev det hagel storm typ haha.. Jimi har äntligen fått köpa sitt älskade svarta skåp av Pia haha.. Vet inte hur länge han har tjata...

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards