Alla inlägg under december 2012

Av Hanna andersson - 12 december 2012 18:34

Hej hej hallå ! Nu kan jag äntligen börja skriva blogg igen .. Har haft strul med våran j*vla dator .. Och det har inte gått att blogga på mobilen .. Men nu har jag en dator och kan blogga ! Det som har hänt under dessa månader är att vi fick vårat drömhus<3 ! Vi trivs som fisken i vattnet här ute i Bondstorp .. Just nu är det 15 minus grader och blåser som fan .. Men det är sjukt vackert här ute nu på vintern .. Undra hur det kommer att bli på sommaren ? Tror det kommer bli UNDERBART ! Men det får man vänta och se ;) ! Sen har jag fått min älskade hund <3 !! Fick en amstaff vi namn Inka .. HOn är helt underbar .. Hon funkar kanon med Wilda och oss andra :) ! Perfekt hund .. ! Så just nu är vi 4 familjemedlemar i detta huset .. Wilda har ju börjat vända sig som helt och hållet .. Så sjukt kul att se ! Sen har hon börjat äta lite vanlig mat eller a morots pure oh de är populärt ;) .. Min mage krånglar lite fortfarande men har blivit lite bättre ..  Men men nu har jag inget mer att säga för nu har mitt favvo program börjat !


Puss !

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards