Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Hanna andersson - 11 mars 2013 19:10

Yonna tittade ut på en kaffe och några cigg idag haha .. Sen åkte jag med henne in till stan fick även se hur hon bor :) .. Verkligen jätte mysigt och fint !
Åkte sen till janni och tog en kaffe sen kom hjärtat och hämtade mig och Wilda så nu sitter jag mätt & go i soffan :)! Ska kolla på teen mom <3 !
Jag hoppas verkligen på lite vår väder snart !! Älskar när solen skiner och det är blå himmel :)! Skönt att det kommer vara värme snart med :D !!
Gah jag är så himla sugen på att tatuera mig !! Vill fortsätta på min arm nu ju !! Men först kommer fingrarna som ska gaddas :)! Men men det får vänta lite .. Ne nu börjar mitt program ..


Puss

Av Hanna andersson - 11 mars 2013 07:33

Wilda vaknade vid halv 6 och var klarvaken .. Så fick vara vänlig och gå upp då :)! Så drack kaffe med älsklingen och tjatade lite skit innan han åkte till jobbet .. Så nu är det dags att laga sig lite frukost :) ! Blir ägg bacon och keso idag !! Sen ska jag och Wilda traska ner till affären och sen blir det att ta en sväng förbi lekplatsen tänkte jag :) , Wilda älskar ju att gunga ! Var ju i Stadsparken med henne för ett tag sen och gungade och det tyckte hon var kul ! Första gången liksom haha hon log helt febrilt och såg överlycklig ut :D ! Men men nu blir det lite frukost och sen ner till affären :)!

Puss

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards