Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Hanna andersson - 27 mars 2013 07:08

Sitter med den sista röda färgen i huvudet nu , haha får se hur detta slutar .. Annars finns det ju svart färg att köpa haha .. Morgonen började vid 6 idag då var min prinsessa pigg och utvilad men hon är trött nu .. Hon blir alltid trött efter frukosten .. Ska passa på och slänga i motluten frukost själv nu innan jag tar mig an att städa övervåningen och byta sängkläder .. Sen blir det promenad när solen kommit fram lite mer :)! Veckorna går ju himla fort nu ! Snart är det Elmia och lite annat smått och gott .. Är bjudna på påsk middag hos svärmor på lördag :) himla mysigt ! Sen på fredag kommer mamma och lillebror hit på en fika :) .. Så det är så mina dagar är planerade just nu iaf ..

Puss

Av Hanna andersson - 27 mars 2013 07:08

Sitter med den sista röda färgen i huvudet nu , haha får se hur detta slutar .. Annars finns det ju svart färg att köpa haha .. Morgonen började vid 6 idag då var min prinsessa pigg och utvilad men hon är trött nu .. Hon blir alltid trött efter frukosten .. Ska passa på och slänga i motluten frukost själv nu innan jag tar mig an att städa övervåningen och byta sängkläder .. Sen blir det promenad när solen kommit fram lite mer :)! Veckorna går ju himla fort nu ! Snart är det Elmia och lite annat smått och gott .. Är bjudna på påsk middag hos svärmor på lördag :) himla mysigt ! Sen på fredag kommer mamma och lillebror hit på en fika :) .. Så det är så mina dagar är planerade just nu iaf ..

Puss

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards