Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Hanna andersson - 25 mars 2013 20:21

Har varit en hel dag på stan idag med Wilda :)! Mötte även upp lillebror och Micke ! Så det blev en kycklingtallrik och en massa tjöt typ :) .. Köpte även ett par nya skor och röd hårfärg :D! Wilda fick ny baby olja och ett nytt bad skum .. Gick jätte bra på BVC innan idag .. Hon går upp jätte fint i vikt och växer så det knakar ! Hon vägde 7600 g och var 69 cm lång :) , min fina tjej <3 ! Sen har vi storhandlat så det blir något smarrigt att äta ikv ! Ne nu är det dags att slänga i färgen !


Puss

Av Hanna andersson - 25 mars 2013 07:14

Underbar morgon dock väldigt kallt men solen skiner iaf :)! Så Wilda ska få lite frukost sen ska vi in till staden och fixa med en massa ärenden !
Förstörde min mage igår .. Åt friterat så min mage är arg på mig nu haha ..
Vi har haft en mysig helg hos wildas ena faster och hennes kusiner ! Lämnade min mobil hemma för jag blir lätt osocial när jag har denna skönhet med mig haha :)! Wilda badade och busade med sin minsta kusin , vi skulle tagit med oss vagnen kom vi på sen för vilket kanon väder det har varit hela helgen :)! Men det får vi ta igen idag ! Nehe nu ska min prinsessa få sin gröt och välling sen blir det att traska till tåget :)!

Puss

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards