Alla inlägg den 8 april 2013

!

Av Hanna andersson - 8 april 2013 23:19

Haft en mysig dag med Wilda ! Hon börjar bli lite små sjuk så då blir hon extra mysig <3 ! Var ute en liten runda ner till affären innan skönt med frisk luft ! Wilda verkade piggna till lite .. Tror faktiskt Att det är hennes tand som spökar .. Det har dock inte vart så varmt idag .. Lite små kallt och blåsigt ! Sen kom janni & Micke på besök :)! Vi har ätit varma mackor och gluttat på tv :)! Kul att folk uppskattar det som bjuds och vårat sällskap <3 ! Så ska snart ta min älskling och hoppa i säng för tror att janni och Micke ska åka snart .. Så nu säger jag Natti !

Av Hanna andersson - 8 april 2013 07:02

Haha märks när det är måndag .. Vaknar alltid tidigt för att älsklingen går upp och åker till jobbet.. Men det är bara skönt att gå upp tidigt tycker jag ! Har lite att göra idag .. Ska ta mig an tvätt stugan .. Tvätta säng kläder till både oss och Wilda .. Städade gjorde jag igår så har bara tvätten kvar ! Sen blir det promenad med Wilda ! Hoppas på lila fint väder idag som det har varit resten av helgen.. Lite mindre blåsigt kanske :)! Pappa var på besök igår och hade med sig fina påslakan till Wilda ! Alltid lika kul att träffa morfar tycker Wilda :D ! Ska åka till mormor någon dag med , vet att mamma saknar Wilda mycket ..


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards