Alla inlägg den 18 april 2013

Av Hanna andersson - 18 april 2013 22:38

Nu är tapeten uppe , det blev skit snyggt !! Tack älskling och tack Mikael för jobbet ni lade ner ! Det kommer bli kalas snyggt när soffa , matta och gardiner kommer in <3 ! Har varit en fartfylld dag .. Varit och storhandlat med svärmor och Wilda idag , sen blev jag bjuden på Jensen :) ! Mys på hög nivå .. Nu ska janni & Mikael bli bjudna på mat ! Sen ska jag och älsklingen slänga oss i sängen ..
Ska upp tidigt i morgon och fortsätta måla .. Sen kommer lillebror på besök i morgon ! Så blir till att måla dricka kaffe ich tjata skit :)!


Puss

Av Hanna andersson - 18 april 2013 05:38

Vi var och beställde våran nya soffa igår , kalas fin ! Dom hade jätte fina saker i den butiken .. Hade tavlor som jag ville ha .. Men tycker inte att man ska behöva ge 1500 för tavlor haha ..
Hade ju kanon väder igår med ! Ljuvligt .. Skönt att kunna slänga på sig jeans jackan .. Fast det blåste väldigt mycket igår .. Men jag var ju inne och målade nästan hela dagen .. Vilken skillnad när ett rum blir vitt .. Måste även måla vardagsrummet innan fond tapeten åker upp :p .. Har hittats våran Matta som vi ska ha .. Kommer bli kalas bra verkligen .. Ne nu är det dags att dricka upp sitt kaffe för idag ska jag och Wilda hjälpa svärmor att handla och sen blir det restaurang ..

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards