Alla inlägg den 16 april 2013

Av Hanna andersson - 16 april 2013 21:55

Nu blir det hemmagjord pizza med älsklingen .. Wilda har somnat för natten :) , hon fick lite majs krokar och en flaska välling så hon sover mätt och go .. Jag och älsklingen ska äta lite strax sen ska vi släng oss i sängen och slå på en rulle :) .. Har varit hos svärmor idag och tjatat skit med janni och Mikael :)! Tog oss lite kaffe och satt i trädgården , snacka om vårkänslor !!!!! Har ju varit helt undebart väder idag allså :) <3 ..
Har haft min lillebror på besök idag med , alltid lila trevligt med någon som dricker upp mitt kaffe haha .. Nej då alltid kul att tjata skit med dig lillebror :)! Nu är det dags för pizza !

Puss

Av Hanna andersson - 16 april 2013 09:33

Mår illa som fan när jag ätit ägg .. Fan det som är så gott .. Wilda åt upp sin frukost galant så hon är nog på bättre humör idag .. Får hoppas att tanden inte gör mer ont .. Ska in en sväng till svärmor idag och säga hej :)! Blir även en promenad idag med för det ska bl fint väder .. Får se om väder appen håller det dom lovat .. Nu är det däremot dags att rings dagis och ta hand om tvätten!

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards