Alla inlägg den 15 april 2013

Av Hanna andersson - 15 april 2013 22:31

Wilda har äntligen somnat efter mycket om och men .. Hon har fått sin 2 tand så hon har varit ledsen nästa hela dagen .. Älsklingen Janni och Mikael är och hämtar våran bil .. Det fick bli en s70 t5a med 320 häst i .. Det bästa är ju att älsklingen jobbar ju på jb så han kan ju faktiskt ta hem delar till den om det så skulle behövas ;)! Jag har sökt jobb idag så hoppas på det bästa .. Vill inte bli någon tjock tråkig hagga som bara sitter hemma och surar , vill dra in lite pengar till familjen jag med :)! Ska ringa bort till dagiset i morgon och ställa mig på kö så får se hur saker och ting fixar sig :)!Ne nu ska jag mysa ner mig framför en dokumentär för det tar ett tag till innan folket kommer tillbaka ;)!

Gah

Av Hanna andersson - 15 april 2013 08:48

Sliter snart av mig håret !! Har suttit i kö till försäkringskassan i 20 min och när jag kommer fram så läggs det på!?!? Förväntad kö tid nu är 12 minuter.. Får bli till att göra frukost efter samtalet .. Någon vidare långpromenad blir det nog inte just nu heller för det ös regnar .. Fast det gör inget bara snön regnar bort !
Låg och pratade med älsklingen igår kväll om mitt lös hår .. Jag kom fram till att jag väntar med det , har hittat lite tavlor som jag vill köpa till den nya inredningen istället :) ! Han sa att det var det smartaste jag sagt på länge haha .. Så det får bli nästa månad :)!
Ska bli fint med nya möbler , älskar nya saker haha .. Soffan ska hämtas direkt ur affären så vet ju att ingen annan suttit eller luggit i den :D .. Kom även på att vi måste hitta en snygg vardagsrums lampa .. Så får titta runt lite idag .. Ne nu är det min tur snart hos försäkringskassan .. Puss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards