Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Hanna andersson - 1 februari 2013 21:53

Det var minus grader ute imorse när jag vakande ..hatar minusgrader!
Skrev detta i morse allså den översta raden .. Just nu sitter jag i bilen på väg hem :) .. Har varit och handlat .. Köpte även äpple juice till Wilda .. Hon hostar ju lite och är hes så tänkte att det Kunde vara gott med lite kall äpple juice , och det uppskattades det är ju faktiskt godare än vatten .. Men nu ska ni inte tro att hon alltid dricker söta drycker utan detta är första gången hon får det ! Och hon får det för att det är sjukt gott att få dricka något sött och kallt när man hostar :/ .. Så nu när vi kommer hem ska hon få näs droppar och välling sen är det dags för den lilla damen att sova .. Jag och älsklingen ska göra hemma gjorda hamburgare och mysa framför tvn <3!!


Puss

Av Hanna andersson - 1 februari 2013 21:53

Det var minus grader ute imorse när jag vakande ..hatar minusgrader!
Skrev detta i morse allså den översta raden .. Just nu sitter jag i bilen på väg hem :) .. Har varit och handlat .. Köpte även äpple juice till Wilda .. Hon hostar ju lite och är hes så tänkte att det Kunde vara gott med lite kall äpple juice , och det uppskattades det är ju faktiskt godare än vatten .. Men nu ska ni inte tro att hon alltid dricker söta drycker utan detta är första gången hon får det ! Och hon får det för att det är sjukt gott att få dricka något sött och kallt när man hostar :/ .. Så nu när vi kommer hem ska hon få näs droppar och välling sen är det dags för den lilla damen att sova .. Jag och älsklingen ska göra hemma gjorda hamburgare och mysa framför tvn <3!!


Puss

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards