Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Hanna andersson - 8 februari 2013 20:27

Satt och kollade innan på barn som far illa i sina familjer .. Missbruk & annan skit .. Usch .. Jag kommer själv ifrån en familj som hade en massa massa problem .. Orkar inte dra upp all den skiten nu men så är det iaf .. Tänk om man kunde hjälpa ett barn som är utsatt för en massa skit ?! Leda dom på rätt väg här i världen .. Jag fick klara mig själv genom allt .. Fick missbruksproblem och problem med polis och annan skit .. Men jag tog mig ur det och det var det bästa jag gjort eller Wilda är det bästa jag fått och gjort men hade jag inte slutat med alla dumheter så hade jag inte haft min prinsessa .. Så kände i hjärtat att jag skulle vilja hjälpa ett barn som har det så som jag haft det !! Får se hur man ska gå till väga och så med allt ..

Puss

Av Hanna andersson - 8 februari 2013 20:25

Satt och kollade innan på barn som far illa i sina familjer .. Missbruk & annan skit .. Usch .. Jag kommer själv ifrån en familj som hade en massa massa problem .. Orkar inte dra upp all den skiten nu men så är det iaf .. Tänk om man kunde hjälpa ett barn som är utsatt för en massa skit ?! Leda dom på rätt väg här i världen .. Jag fick klara mig själv genom allt .. Fick missbruksproblem och problem med polis och annan skit .. Men jag tog mig ur det och det var det bästa jag gjort eller Wilda är det bästa jag fått och gjort men hade jag inte slutat med alla dumheter så hade jag inte haft min prinsessa .. Så kände i hjärtat att jag skulle vilja hjälpa ett barn som har det så som jag haft det !! Får se hur man ska gå till väga och så med allt ..

Puss

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards