Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Hanna andersson - 6 februari 2013 21:33

Strax börjar mitt program :)! Sen är det dags för mig att hoppa i säng , äntligen haha .. Klev ju upp vid 5 i morse så det är ju inte konstigt att man är trött som en idiot :p .. Fast jag och Wilda somnade på farmors soffa innan ;)! Somnade kalas gott efter hennes hemma gjorda potatismos och falukorv :p .. Sen kom pappa Jimi i b hämtade oss så då blev det till att åka hem men stannade till på en kväll och köpte lite godis :D !! Så nu ska påsen fram och kanalen ändras på tvn ..


Puss

Av Hanna andersson - 6 februari 2013 07:06

Alarmet var ställt på klockan 5 så det var bara till att gå upp :) .. Har iaf hunnit med att dricka mitt kaffe så morgonen börjar ju bra iaf !! Skulle ju till vc idag men får ringa och avboka det .. Men wildas tid är vid 11 så får bli te att ta bussen idag eftersom Jimi börjar 7 nu på sitt nya jobb:) .. Sen ska jag traska in mot staden efter BVC och se om jag hittar något fint till mitt hjärta i alla hjärtansdags present :p .. Han önskade sig dom snygga kalsongerna på dressman med USA flaggan på :) .. Så får hå dit och se om dom har det där .. Ska även kolla om dom har fått in något snyggt på newyorker & Gina .. Wildas faster skulle hängt med men det blev inte så .. Så Wilda får hålls mig sällskap hela dagen haha :)!

Puss

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards