Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Hanna andersson - 5 februari 2013 20:13

Imorgon ska Wilda på sin 6 månaders läkarkontroll .. Jag ska även till vc så det blir till att gå upp väldigt tidigt i morgon :p ! Idag har Sara tittat förbi så vi packade in oss i bilen och begav oss till A6 och tittade på lite saker men inget blev köpt för jag hittade inget .. Sara däremot hittade fina saker på hm och ett par snygga skor :)!! Jo jag hittade fina kläder till Wilda men va tusan hon har hur mycket kläder som helst så känns onödigt att köpa på sig ännu mer .. Blir bara mer tvätt haha ne usch nu lät jag lat .. Men kan köpa något fint till henne i morgon för ska in till staden som sagt och tänkte gå på stan efter besöket på BVC och vc .. Nehe nu har hjärtat spolat upp bad vatten !!


Puss

Av Hanna andersson - 5 februari 2013 20:13

Imorgon ska Wilda på sin 6 månaders läkarkontroll .. Jag ska även till vc så det blir till att gå upp väldigt tidigt i morgon :p ! Idag har Sara tittat förbi så vi packade in oss i bilen och begav oss till A6 och tittade på lite saker men inget blev köpt för jag hittade inget .. Sara däremot hittade fina saker på hm och ett par snygga skor :)!! Jo jag hittade fina kläder till Wilda men va tusan hon har hur mycket kläder som helst så känns onödigt att köpa på sig ännu mer .. Blir bara mer tvätt haha ne usch nu lät jag lat .. Men kan köpa något fint till henne i morgon för ska in till staden som sagt och tänkte gå på stan efter besöket på BVC och vc .. Nehe nu har hjärtat spolat upp bad vatten !!


Puss

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards