Alla inlägg den 4 februari 2013

:)!

Av Hanna andersson - 4 februari 2013 09:27

Precis druckit mitt morgon kaffe .. Så nu blir det till att städa undan lite och fixa med denna j*vla tvätt :p .. När jag ser våran tvätt hög förstår jag vad Jimi menar med att jag har alldeles för mycket kläder haha .. Sen ska wildas nyinköpta sänghimmel upp och likaså hennes nya hoppgunga :)!! Hoppas att den blir populär :) .. Men så mycket som hon studsar och lever när hon sitter i knät så borde hoppgungan göra sitt :) .. Så sjukt kul att se alla dessa nya saker hon har för sig .. Hon har börjat sträcka sig efter saker hon vill ha och hon blir skit sur om hon inte får tag i det hon vill ha haha :p .. Nehe nu är det dags att ta tag i lite saker så det blir något gjort , ska även ut på en långpromenad med lille Fia sen :)!


Puss

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards