Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Hanna andersson - 4 januari 2013 16:33

Det är svinkallt ute enligt min mening .. Usch vill verkligen ha vår nu ! Men det dröjer ju ett tag till .. 

Wilda blir totalt vansinnig när man ska klä på henne alla utekläder , mössa vantar varma byxor jacka ... Det är inte världens roligaste enligt henne haha hon HATAR det ! Det ska bli skönt att skippa alla kläder snart jag älskar att slänga på mig en snygg klänning och jeansjacka och ett par schyssta klackar ;) .. Wilda har en massa fina kläder att ha nu till sommaren , guud det ska bli så mysigt och kul i sommar   ! Förutom att klaga på vädret så kan jag ju klaga på min förkylning som verkligen inte vill ge med sig .. Hatar att vara förkyld .. Man hostar och näsan rinner och man känner sig som en säck potatis.. Så ikväll blir det väl soffan med Wilda , eftersom jimi jobbar .. Hade verkligen viljat hitta på något men det är inte så lätt att bara påhittig när man är sjuk .. Sen hatar jag att det blir mörkt så fort :( .. Vill ju ha solsken och mysiga grillkvällar ! Ska grilla som en dåre i sommar och bada en massa tills långt in på kvällarna haha eller så tar man ett natt dopp ! Eller aa om jag vågar det får alltid för mig att det ska komma en gädda och hugga mig haha .. Löjlig man kan vara i bland men så är det! Ne nu vaknade min lilla Wilda så dags att värma lite mat till henne och sedan får jag väl damsuga eller något ?



Puss !

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards