Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Hanna andersson - 9 januari 2013 11:05

Blev en tidig morgon för min del idag med :P .. Klockan 5 ringde Wildas bråka med mamma klocka :) ! Men hon somnade faktiskt om efter en flaska med mat .. Men jag är ju så dum att jag går och lägger mig så sent på nätterna så jag får faktiskt  skylla mig själv ;) ! Haha får ändra mina vanor så man inte är helt förstörd när man vaknar .. Men nu efter ett par koppar med kaffe är man som ny igen ! Det är så mysigt att sätta sig på baksidan och ta en morgon kaffe och morgon cigg .. Speciellt nu när all snö är borta ! Längtar verkligen till våren nu faktiskt ännu mer till sommaren .. Mår så himla bra på sommaren :) .. Ska bli en massa bad detta året eftersom vi har en sjö på våran baksida :) ! Förra sommaren var jag ju höggravid så tyckte inte om att gå runt på stranden med min stora mage i vädret .. Visst det kanske låter löjligt men jag var ju 20 år så det är väl så man reagerar i den åldern ? Vi hade en pool jag kunde bada i men nej fan haha den var för kall enligt min mening :P .. Men detta året tänker jag inte vara någon badkruka .. Min sambo därimot han älskar att bada haha så får väl hoppas att Wilda blir likadan ! 

Men idag är det grått och tråkigt ute så det blir nog till att hålla sig inne och städa och pyssla lite .. Ska plocka ner alla julsaker nu tänkte jag =) .. Granen åkte ut bara någon dag efter julafton .. Haha våran gran var 4.20 hög så den höll på att välta och då tyckte vi att det bra att slänga ut skiten .. Så nu är det bara småplocket kvar av julsakerna så det fixar man fort =) .. Sen blir det till att damsuga och svabba golven .. Haha får se om Wilda är lika intresserad av damsugaren idag som hon var vid  förra storstädningen =) .. Men men dags för mig att ta tag i det ..


Puss 

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards