Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Hanna andersson - 21 januari 2013 19:26

Det gick bättre än förväntat hos BVC:)! Wilda blev så klart ledsen över att hon fick sprutor men det gick över ganska snabbt så blev glad över att det inte var så farligt .. Dock blev jag mindre glad när kag kommer hem och ser att hunden tuggat sönder wildas leksaker pch gjort ifrån sig inne även att hon var ute innan vi åkte .. Hon smiter även upp på övervåningen och hör ifrån sig på nätterna :s .. Även att vi har spärrat av övervåningen tar hon sig upp där .. Och hon har börjat bli ganska svartsjuk på Wilda .. Det är bara wildas saker hon biter sönder även om våra ligger framme .. Hm har läst en massa om det och bara fått läsa en massa skräckhistotier .. Det kan ju inte bara komma ont ut av det om man verkligen försöker ? Ingen annan som har haft samma problem som man kan få tips ifrån ?


Puss

Av Hanna andersson - 21 januari 2013 11:59

Ska till bvc om en timme .. Usch min lilla sötnöt ska få en spruta idag igen .. Det är den andra sprutan nu så det är ju några kvar .. Men det är ju svårare ju äldre dom blir . Så nu får jag peppa mig själv haha för jag har nog svårare för sprutorna än vad Wilda har ..  Sen så ska vi hem och bara mysa jag och pluttan :) !! Just nu har jag inget mer att skriva men skriver lite te sen ;) !!!



   

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards