Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Hanna andersson - 7 januari 2013 23:24

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder på min tös Wilda .. Men då säger min kära sambo att vi inte har itunes på datorn och det krävs ju eftersom jag fick en iphone 5 i  julklapp =) ! Men jag har ju även facebook så finns ju bilder där med .. Där heter jag Hanna strandell . Jaja får fixa till det med datorn så det går att ladda upp även här =) ! .. Idag har det inte blivit många knop gjorda .. Har bihålsinflammation så är inte på världens roligaste humör .. Men det får gå ändå =) ! Idag väckte Wilda mig runt kvart i 8 så det var bara att gå upp .. Haha inte ens någon ide att försöka somna om haha för hon ger sig absolut inte när hon väl vaknat .. Så jag tar upp henne och gå ner på nerevåningen och lägger henne vid sitt babygym och går ut i köket där jag börjar göra iordning morgonkaffet till mig och min sambo .. Då hör jag ett illskrik ifrån golvet ! Mitt hjärta höll på att stanna så vänder mig om blixt snabbt och tittar på Wilda .. Då är hon i en väldigt stadig samtal med sina leksaker ;) .. Hon har ju upptäckt att det är super kul att skrika ! Dock tycker inte jag det då jag tror att hon slår sig .. Hm är väl så  med mamma instinkter att när dom skriker så tror man dirket att det hänt något :/ ! Denna tiden nu med henne är helt underbar det är ju verkligen nu allt händer !

Jag har beställt en klänning som kommer hem snart ! Typ i morgon eller Onsdag .. Är nämligen bjuden på födelsedagsfest den 2 Feb så tyckte att en ny klänning behövdes ! Den är as snygg ! Alltid kul med nya kläder .. Är ju faktiskt inte ofta varken jag eller sambon kan köpa sig nya kläder då dom mesta pengarna behöver gå till annat .. V har ju en bortskämd liten dam vid namn Wilda   ! När man pratar om trollen .. Nu är det dags att smita upp till henne och bädda om henne för det låter som hon har vaknat .. 


Puss !

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards