Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Hanna andersson - 8 januari 2013 20:05

 



Har badat med min lilla tjej :) ! Det är första gången hon badar i vårat stora badkar .. Hon brukar alltid duscha med oss eller bada i sin badbalja .. Men tyckte att hon blivit så stor nu så hon kan få bada med mig .. Dock var det inte sådär jätte skönt för jag brukar bada i jättevarmt vatten men det kan jag ju inte göra när hon badar med mig .. Men hon ÄLSKADE det haha .. Hon la av ett jätte smile när hon kom ner i vattnet .. Hon sparkade som en galning i vattnet och skrek och stojjade :) ! Så det blir fler gånger .. Så efter badet fick hon bli insmord med en Massa babyolja så hon inte får torr eksem .. Jag får nämligen det väldigt lätt så vet hur det kliar och irreterar sig .. Så nu ligger hon och myser så gott i sin filt ! Mitt hjärta kom precis hem så han ska slänga sig i duschen och jag ska natta lillan och sen sätta mig och invänta Svenska hollywood fruar ! Det är min kväll det .. Hur ser eran kväll ut ?



Puss

Av Hanna andersson - 8 januari 2013 15:07

 

Jag bara ÄLSKAR detta programmet och så såg jag nu att det har PREMIÄR IKVÄLL !! 

Klockan 9 kommer jag att sitta som klistrad framför tvn ;) !




Av Hanna andersson - 8 januari 2013 11:33

       


Den första bilden är vårat gamla sovrum .

Andra bilden är vårat badrum uppe . 

Den 3 bilden är på vårat kök . 

Den 4 bilden är vårat vardagsrum =) . 

Ska ta lite mer bilder sen när jag orkar .. 

Av Hanna andersson - 8 januari 2013 11:21

Haha vi kokar våran julskinka nu .. Lite sent kanske ? Äh bättre sent än aldrig ! Så himla gott med skinkmacka och senap på .. Min älskade lilla skrutt väckte sin mamma och pappa vid halv 6 idag .. Men jag sa till min sambo att vi skulle sova vidare .. Men lillan ville inte somna om så det var bara att gå ner och göra flaskan . Eller aa Jimi gick ner och gjorde flaskan och kom upp .. När hon hade ätit så trodde vi att hon skulle somna .. Men det ville hon inte haha så hon fyllde en blöja istället så Jimi fick springa ner igen haha ^^ , men vi har funderingar på om v ska flytta ner vårat sovrum till det nuvarande gästrummet .. Så får gästerna sova i vårat gamla sovrum ! Allt blir ju så mycket lättare om man flyttar ner istället ..  Vi valde vårat nuvarande sovrum för att jag älskar den tapeten och sen har vi ju 2 stora panorama fönster ut mot sjön =) .. Vårat sovrum vi har nu var Moas sovrum " Jimis dotter sedan ett tidigare förhållande " men vi fick ta det så fick hon ta vårat gamla .. Ska slänga upp lite bilder på vårat hus så ni har ett hum om hur det ser ut här hemma :P .. 

Idag ska jag och Jimi koka oss kaffe och slänga ihop det i en termos och bre lite mackor med julskinka och bege ut oss på långpromenad med Wilda och hunden .. Vi har ju så sjukt mysiga skogsvägar att gå på här runt omkring =) .. 

För övrigt vet jag inte vad som händer mer idag ? Jag väntar spänt på att min klänning ska komma hem så man får testa =) !! Men men slänger upp lite bilder till er !




Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards