Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Hanna andersson - 6 januari 2013 08:24

Japp så är det att ha bebis .. Hon väckte mig halv 8 och tyckte att vi skull gå upp .. Jag däremot tyckte vi skulle sova en stund till men det kunde jag ju se mig i stjärnorna om haha ! Så det vara bara att gå upp byta blöja ge henne mat och sedan sätta på kaffe ... Så nu är man lite piggare iaf ! Lillan däremot gnuggar sig i ögonen så tror hon kommer att somna om och då kan jag passa på att ta hand om den sista tvätten och bädda rent i sängen ! För övrigt vet jag inte alls vad som händer idag ? Hoppas på lite finare väder så man kan klä på lillan och packa ner henne i vagnen och koppla hunden och bege sig ut på en långpromenad ! Vi har ju så fina skogsvägar hör runt omkring :)! Just det ja ! Jag har lovat mig själv eller ja jag ska försöka att inte äta efter klockan 7 på kvällarna ! Får se om omfånget minskar något haha .. Känner absolut Inte för att gå upp alla mina kilon igen som jag tappade efter förlossningen !! Men nu är det dags för frukost iaf ! Viktigaste målet på hela dagen sägs det .. Så får nog bli en tallrik med gröt och någon god macka :)! Puss

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards