Alla inlägg under januari 2013

Av Hanna andersson - 15 januari 2013 20:33

Har gjort vaniljbullar !! Som blev super goda :)! Får hoppas att älsklingen tycker det med när han kommer hem sen :)! Finns ju inget godare än nybakade bullar med ett glas mjölk !!
Jo just det ja .. Jag ska på mamma grupp i morgon , och jag kan säga det att jag är jätte nervös !! Visst alla är där för samma ändamål men dom känner nog redan varandra .. För bondstorp är ju inte speciellt stort så alla andra mammor har säkert suttit hemma i sina hus och druckit kaffe med dom andra ! Men detta känns viktigt för både mig och Wilda , för när man har varit mamma ledig nu ett par månader så är det dags att träffa lite folk .. Det ska bli kul att se hur Wilda reagerar på andra bebisar :p , hon har bara träffat 1 bebis och det var på BVC haha hon typ stirrade ut den andra ungen och hon började typ låta konstigt haha :p .. Hoppas hon är snäll i morgon så hon är börjar skrika på någon annan bebis eller rivas eller något annat bus haha :)!! Det är ju rätt tidigt man ska vara där .. Runt halv tio va det .. Sen är det slut halv tolv .. Jag tänker ju inte sjunga iaf haha för då lär dom andra ungarna börja stört gråta haha ... Men men skriver mer i morgon när jag varit där :)!


Puss

Av Hanna andersson - 14 januari 2013 10:59

Det börjar ett nytt program ikväll som ska likna Jersey shore ! Och det kan jag lova att jag ska se ! Får hoppas att det är lika bra annars bojkottar jag det ! När jag vaknade i morse så snöade det igen ... Visst det är jätte fint med snö men det behöver ju inte gå till överdrift .. Vill ju ha fågelkvitter och knoppar på träden :)!
Hade en väldigt trött bebis i morse .. Hon åt en flaska med välling lekte lite med mig och Jimi sen somnade hon .. Så passade på att dra ett varv med dammsugaren och lite annat så nu ska jag ta fram lite käk och Tina det tills middagen :)! För övrigt händer det inget alls idag .. Ska ta ett bad sen med min lilla prinsessa när pappa Jimi åkt till jobbet :)!

Av Hanna andersson - 13 januari 2013 21:39

Nu har jag nattat min lilla prinsessa! Så jag och älsklingen ska äta revben och potatis gratäng :)! Och även kolla på det sista sista avsnittet av mitt favorit program .. Jersey shore <3 !! Har nog fasiken sett varenda avsnitt .. Haha det är ju väldigt lätt att fastna på sådana program .. Vissa gillar kriminal serier eller vampyr serier elle så men jag gillar Jersey ;)! Jag skulle även ha bakat kladdkaka och vanilj bullar som vi skulle ätit till en film lite senare men nej då kan jag inte det !!! För vi har inga ägg hemma :( ... Så får baka det i morgon .. Glömde ju att köpa äggen min dumme .. Men jag glömde inte att köpa näs spray !! Det har räddat min natt tror jag haha .. Kanske man får sova lite bättre ? Men men det märker jag senare .. Nu är det dags för krubb säger min älskling ! Ha det bäst ..


Puss

Av Hanna andersson - 12 januari 2013 22:08

Ikväll blir det soffan och tv tittande ! Är sjukt sugen på revben ! Haha just nu ligger jag med 2 vitlöksklyftor i näsan haha allt för att min förkylning och inflammation ska gå över ! Får la se om det hjälper ... Vet iaf att det svider haha ... Så ligger här ensam i soffan ... Wilda sover och Jimi är och hämtar folk i stan ! Så kollar på något konstigt program på tvn .. Hm har nog inget mer att skriva just nu .. Så ha det bäst !

Puss

Av Hanna andersson - 12 januari 2013 18:39

Ikväll blir det soffan och tv :)! Det är det jag har att skriva puss !

Av Hanna andersson - 11 januari 2013 23:20

Jag har troligtvis fått bihålsinflammation ... Har alla symptom på det :(! Usch har aldrig haft det innan .. Det bultar sönder i mitt huvud , över ögonen och pannan ... Har börjat gå ner i käken .. Hm får hoppas att det går över !
För övrigt idag har jag myst med Wilda hela dagen ! Hon har varit hur mysig som helst :)! Annars när jag är sjuk så brukar hon vara ett monster .. Men inte idag <3 , funderar på om hon ska få sova jämte mig inatt ! Älskar att ha henne jämte mig under samma täcke ! Hon är så underbart söt när hon sover och när hon vaknar på morgonen och man säger godmorgon så får man bara världens största leende , det finns ju inget finare !

Av Hanna andersson - 10 januari 2013 21:22

Har kommit en massa snö idag !! Fick en chock när jag vaknade .. Så för att göra mig själv glad slänger jag upp en bild på min klänning ;)! Har inte mycket mer att skriva .. Eller jo vi har bytt sovrum nu ! Så nu har vi det på nedervåningen ! Mycket bättre när man ska ge lillan mat på nätterna !

Puss

Av Hanna andersson - 10 januari 2013 09:53

Fick hem min klänning igår som ja hade beställt och jag blev sjukt besviken !! Överdelen som var i leopard var i bikini tyg ! Och nederdelen var konstig i materialet med .. Så den ska skickas tillbaka ! Så beställde en annan i stället ! Den är snygg enligt men mening iaf ;)! Den har små nitar på sig haha så får hoppas att denna är bättre ! Annars köper jag fan något annat i en butik i staden ! Hatar att gå och vänta på något sen när man får det man beställt så blir man besviken .. Men men får se vad som händer ! Det har börjat snöa igen ... Vill ju ha vår ju visst det kan man inte förvänta sig i januari kanske haha .. Men det går fort så det blir varmt och fint snart ! Fyller ju 22 i sommar :( , vill inte bli äldre ju ! Kan man inte få stanna vid 21 ? Jag testade en sak igår ! Om man har för trånga skor vilket jag har .. Min ena klack sko är lite trång , så fyllde en frys påse med vatten och tryckte i skon och sen la jag in den i frysen och det funkade ! Så nu slipper jag en jävla massa sko skav ! Det här ju så jävla ont ! Dagen efter man har använt dom så ser det ju hemskt ut på fötterna och det gör ont och svider .. Får se om det hjälper nu när den har blivit lite större haha :)! Puss

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards