Alla inlägg den 13 september 2012

Av Hanna andersson - 13 september 2012 22:39

Aa precis usch .. Såg en hemsk olycka innan när vi skulle köra hem .. En lastbil som kört av vägen i rondellen nära vårat hus .. Hum hoppas föraren klarade sig utan några skador .. 


Vi har varit hos Wildas mormor idag :) , hehe fick en massa kläder av henne .. I vanlig ordning ^^ ! Ska dit på middag på söndag :D ! Se kikade vi in lite snabbt hos Wildas faster .. Hon skulle göra dreads på sin lillasysters tjejkompis :) , kommer bli kalas snyggt tror jag ! Sen blev det hemfärd och lite kaffe när man kom hem .. Sen har det bara varit mys i soffan med familjen   , sjukt mysigt ! Nu väntar jag bara på att det ska finnas tillräckligt med varm vatten så jag kan duscha .. Och sen måste lillan somna med så jag och hjärtat kan duscha :) ! Hehe har ju tänt upp hela huset med levande ljus så det ska vara varmt och mysigt för oss .. Så lite höst mys är det nog allt för våran del .. 



Puss 

Av Hanna andersson - 13 september 2012 12:19

Varit lite halv kasst med sömn inatt .. Wilda bråkade länge igår kväll så det blev ingen tv eller dusch alls utan blev bara till att lägga sig i sängen och försöka lista ut vad min lilla prinsessa ville :) .. Efter mycket om och men så ville hon äta .. Sen somnade hon ! Mycket bråk från hennes håll när jag försökte få henne att äta haha och och vägrade men i själva verket va hon hungrig .. Så är det med små barn ;) !! Hennes kolik har ju gått över helt iaf , och det är sjukt skönt dels för oss som föräldrar och mycket för henne med .. Så slipper min lilla prinsessa ha ont :) ! Men hennes förkylning sitter kvar :/ , lill stina är helt täppt i näsan och hon hostar.. Så blir till att göra egna näsdroppar till henne så hon kan andas normalt genom sin lilla näsa :) ! Problemet är ju bara att jag börjar bli lite halv dålig med :/ ! Så får hoppas på det bästa nu att jag inte blir sjuk .. Orkar inte med det hehe har en massa andra saker att tänka på !! I helgen blir det nog bara mys hemma för min och Wilda för Jimi ska iväg och fiska ! Så vi tjejer passar på att bädda ner oss i soffan med massa kuddar och gosiga täcken och bara myser hela lördagen   ! Idag händer nog inget alls mer än att laga till någon middag och sen slappa hela dagen , vill som sagt inte bli kalas sjuk .. Ne nu är det dags för en kaffe !!


Puss !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards