Alla inlägg den 18 september 2012

Av Hanna andersson - 18 september 2012 19:15

Hehe aa jag är grymt duktigt på att tjata på min lilla prins :P.. Ja jag tjatar nämligen om hund ;) .. 

Så får väl se lite vad som händer FRAMÖVER , ska ju som sagt finnas pengar till det .. Köper ingen blandras utan ska vara en RENRASIG !! Vi har tagit över 2 hundar innan men båda var äldre allså inga valpar , och denna gången om vi köper en hund ska det vara en VALP allså en på 12 veckor .. För då präglar man den efter så som man vill ha sin hund ..  Och det finns tid till en hund även om man har en liten .. För har man tid till att fara runt och flänga som vi gör har man fasiken tid med en hund .. Och det är fan bara att ta tummen ur och ut och röra på fläsket ! Jag vet att jag är en liten latmask men man kan ju ändra sig , eller hur ? Alla kan förtjänar ju en 2 chans ;) !! Men men får kolla över lite saker och ting .. Ska ju som sagt vara renrasigt och kolla upp föräldrar och annat .. Ras vet jag inte finns ju sjukt fina hundar så det är ju bara att välja och vraka .. Men ingen liten bjäbb hund .. Utan en hund man kan busa ruffigt med .. Men men nog tjatat om hund .. Nu ska jag laga till lite mat .. Haha makaroner & korv snabbt och enkelt och det går fasiken att äta haha .. Sen blir det kaffe hos Wildas faster :) .. 



Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards