Alla inlägg den 20 september 2012

Av Hanna andersson - 20 september 2012 17:37

Aa det blev så igår kväll för min del .. Hände något sjukt konstigt i kroppen .. Fick svårt att andas och paniken började krypa i hela kroppen .. Mådde sjukt illa och skakade som ett löv .. Antagligen en ångest attack .. Alla prover och skit dom tog på sjukan visade bara bra saker , lungor & hjärta var med bra ! Så nu i dag när jag pratat med min älskade svärmor fick ja konstaterat att det antagligen är ångest .. Men det finns ju isf anledning till att den har uppstått .. Jag har varit sjukt slarvig med maten , dricker väldigt dåligt och stressar som en tok ! Man ska ju ta det väldigt piano när man blivit föräldrer !! Men det har jag som sagt inte gjort utan har kännt mig sjulkt stressad .. Sen blir jag alltid nervös inför bvc .. Fattar inte varför eftersom Wilda går upp fint i vikt och växer bra :) ! Sista jag sa till Jim igår var att jag hoppades att jag skulle må bra idag men det ville inte kroppen gå med på i morse .. Så fort Jimi hade åkt började det krypa i kroppen igen , så det var bara för min lilla prins att vända och komma hem och ta hand om mig och jag tackar gud för att han finns det är verkligen en människa som står jämte mig i vått & torrt   , sen är jag himla glad att min svärmor finns för hon förstår verkligen vad jag menar när jag pratar med henne och hon har perfekta svar precis sådana svar som man vill höra för att man ska må lite bättre eller aa i mitt fall mycket bättre :) .. Nu ska jag försöka trycka i mig lite mat så kroppen orkar hålla igång , för jag har faktiskt en liten prinsessa som behöver en fungerande mamma , visst hon har världens bästa pappa men han kan ju som sagt inte amma henne ;) .. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards