Alla inlägg den 25 september 2012

Av Hanna andersson - 25 september 2012 10:04

Jimi slängde precis på lite musik , jag har precis bytt blöjja på lillan som nu ligger och myser med sin far :) , så tänkte passa på att slänga upp ett inlägg .. Idag är det pisse väder igen.. Hum Sverige måste vara ett olycksdrabbat land när det gäller väder haha . Snart dags att köpa sig en varmare jacka både till mig och Jimi :) , jag har redan hittat mig en som jag vill ha , men vet inte riktigt vad Jimi vill ha för ngn ? Han skulle passa sjukt bra i en röd eller jacka ;) , den jag vill köpa är grå , haha ja jag är en sådan tjej som älskar grått svart & vitt .. Passar ju till allt och är ju lätt att matcha haha .. Svart gör ju att man ser lite smalare ut med haha .. Eller är det bara som man tror ? 

Hum undra om man ska förbi Otta idag ? Hon ville ut och gå en runda med sin hund och mig och Wilda .. Men det regnar ju   ... Och jag HATAR regn , dels blir man lite halv depp utav det och sen kall och blöt .. Hehe aa jag är en gnällig sak med vissa saker .. Ne nu ska jag busa lite med Wilda så får hennes pappa passa på att duscha   ..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards