Alla inlägg den 19 september 2012

Av Hanna andersson - 19 september 2012 14:13

Yepp min bästa prins har gått med på att vi ska köpa en hund :) !!EN VALP DENNA GÅNGEN    Vad det blir för ras får ni inte reda på förrens den lilla är köpt ;) .. Det är en liten hund men sjukt söt .. Igen hund som mina nära och kära trodde att JAG skulle vilja skaffa men det vill ja .. Läst en hel del om dom och man har ju träffat en del under åren haha .. Aja sjukt söt är den rasen iaf ;) .. Det är en liten hund men ack så cool .. Men som sagt det kommer upp bild och namn på rasen när vovven är köpt .. För övrigt händer det inte alls mycket , lill skruttan är sjuk likaså Jimi .. Usch själv känner jag mig rätt okej .. Lite täppt i näsan kanske men inget farligt .. Annars idag har det inte hänt så mycket ätit lite god mat så är sjukt trött nu haha .. Får allltid en tendens att bli "trött mätt " efter maten och då finns det inget bättre än att familjen bäddar ner sig och sover ett par timmar :D ! Man får faktiskt sova på eftermiddagen oavsett om man är småbarns föräldrer eller inte :) .. Behöver ta igen dom timmarnas sömn som man inte får på nätterna på dagarna ist =) ! 

Ne nu vaknade min lill fis så nu ska jag slänga ihop datorn och mysa ner mig med henne och se om hon vill äta eller somna om   !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards