Alla inlägg den 15 september 2012

Av Hanna andersson - 15 september 2012 23:07

Yepp sjukt sugen på att tattuera mig :) ! Blir en finger tattoo .. Både jag och Jimi ska göra oss en sådan !!

Får ta det i slutet av månaden och slänga upp en bild på dom när dom är gjorda ;) ! 

På tal om ngt helt annat så är vi bjudna på middag hos min mor imorgon .. Får se vad hon bjuder på för gott , hon är ju trots allt kock så något gott blir det nog :D .. Idag har jag och Wilda bara myst hel dagen , blev ju som sagt en lång promenad och sen har det bara varit mys   ! Nu ska ja lägga ifrån mig datorn äta lite mat och kolla om det går ngt bra på dumburken ^^



Puss


Av Hanna andersson - 15 september 2012 12:22

Yepp en mysig lördag hela dagen .. Nu ska pappa Jimi åka och fiska .. Jag ska klä på lillan och lägga ner henne i vagnen sen ska ja börja promenera ner mot Wildas farmor .. De är en runda på ungefär lite mer än 1 timme :) ! Bara bra för Wilda att komma ut i friska luften :D ! Så blir väl en kaffe med pia "farmor" och lite tjöt .. 

Ikväll blir det bara mys framför tvn med familjen .. Det är ju lite höst väder ute så mysigt att tända upp en massa levande ljus och kolla på någo spännande film :) .. Nehe nu ska ja klä på lillan kläder sen ska vi bege oss .. 


Puss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards