Alla inlägg den 24 september 2012

Bvc

Av Hanna andersson - 24 september 2012 17:24

Precis hemkommen från bvc .. Lill stina är nu 58 cm lång och väger 5350 g:) ! Hon växer och går upp i vikt kanon bra , så himla skönt att få dom siffrorna när man går där ifrån.. I slutet av graviditeten vägde jag nästan 100 kilo men ligger nu på 83 ;) , så man har själv gått ner i vikt medans lill skruttan går upp i vikt vilket alltid känns skönt. 

Nu blir det avkoppling med en kopp kaffe och lite tjöt med hjärtat ! 

Av Hanna andersson - 24 september 2012 11:52

Så sjukt gott att det lyser en stor gul sak på den blåa himmlen :) ! 

Alla mår väl bra av sol ? Eller jag gör det iaf ;) !! Min lilla tjeja börjar bli stor , hon kan ha 68 i sina bodys nu ..Herregud det var ju inte länge sedan hon hade 50/56 .. Usch vad tiden går fort .. Hon har börjat "prata" väldigt mycket , så sjukt gulligt låter det haha .. Bästa kontakten får man med henne när hon ligger på skötbordet ! Så himla mysig är hon   , vi har haft 2 lugna kvällar utan skrik och bråk :) .. Det är nog som hennes farmor säger att vi har en väldigt snäll och lugn bebis .. Har bara haft en enda jobbig natt .. Hon total vägrade att sova inget hjälpte alls i, hon ville inte äta inte duscha aa absolut inget hjälpte för min lilla prinsessa så hon höll sin lilla mamma vaken till halv 8 och sen tvärslocknade hon haha .. Så himla kul nu med när hon börjar vara med lite men hon är ju 2 månader så annat hade väl varit konstigt .. Men jag är sjukt fundersam till om hon får blåa eller bruna ögon .. Jag har ju bruna ögon och Jimi har sjukt blåa ögon !! Och jag tror nämligen att hans blåa ögon tar över mina bruna.. Men blåa är lika fina som bruna och min prinsessa  är fin i allt   ! Just det ja på tal om att byta ämne helt sådär så funderar vi på att vänta med hund.. Vill lägga all tid på min fina underbara familj! Både Wilda och min prins behöver tid från mig .. Och ja behöver även ge mig själv tid med .. Inte alla som tänker så hehe men det gör faktiskt jag !! Så den lilla hunden får nog vänta ett tag till .. 


Puss 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards