Alla inlägg den 28 september 2012

Av Hanna andersson - 28 september 2012 19:15

Nu har jag fastnat på barnkanalen där om visar lejonkungen 2 Simbas skatt .. Så sjukt mysig film och en massa massa fina färger eller det verkar som Wilda tycker det iaf haha hon sitter & jollrar spottar och väser haha .. Finns inget finare än att se mitt barn glad och lycklig <3 ! Tror hon är en lycklig bebis i allmänt :) ! Lycklig bebis = lycklig Hanna!

Snart tar hjärtat och jag kväll , har precis städat så strax dags att kura ner oss i soffan och kolla på någon go film om dumburken nu har något bra att visa haha .. Ne men ha en bra fredagskväll 


Tjing !

Av Hanna andersson - 28 september 2012 09:32

Haha min lila tös sitter i sin baby sitter och kollar på engsliga Egon ;) .. Hon är helt insatt i tvn , så sjukt söt är hon <3

Byter man kanal blir hon arg och börjar grymta och skrika haha .. Själv har jag precis slängt i mig frukost , vaniljfil och musli . Ska försöka tjata på min lilla sambo med att han måste äta ngt .. Man kan inte anta att cigg och kaffe är frukost ;) .. Sen ska vi ner till svärmor och hjälpa henne med att städa ur garaget .. Finns ju en del där inne att röja upp .. Men har man lovat så har man ju .. Och vi får faktiskt fint väder idag med , himmeln är blå och solen lyser visst det är bara 8 grader ute men men .. Klä sig efter väder ;) !! Gah längtar tills i morgon för då ska vi åka till ett hus och kolla igen och samtidigt få svar om vi får det :) .. Detta är ett stort hus på 155 kvm det är så sjukt fint , haha förutom tapetseringen i hallen/köket inte den finaste tapetern .. Det tyckte inte Janni heller haha så behöver inte känna mig elak.. Men allt annat är så sjukt fint , finns spa avdelning med stort bubbelbadkar !! Och master bedroom var de svart tapet i med fina mönster på allså det är så sjukt fint huset .. Blir det så att vi får det så kommer det komma upp en massa bilder här på bloggen.. Men men nu får man snällt vänta tills i morgon :) ! Nu ska ja klä på lillan så ha det bäst 


Tjing !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards