Alla inlägg den 21 september 2012

Av Hanna andersson - 21 september 2012 20:28

Nu tar jag och min älskade familj mys fredag ! Jimi lagar mat och lilla Wilda sitter i sin baby sitter och myser med en massa goa filtar   ! Vi har varit nere hos Wildas farmor en snabbis , jag behövde prata av mig med någon .. Mådde sådär när vi kom dit men kvällen avslutades med att jag föll i as garv innan vi åkte ;) .. Känns så sjukt skönt att man har folk som orkar lyssna på mig när jag mår piss och apa , och som verkligen LYSSNAR och kommer me goa råd. Har ju aldrig haft någon direkt att prata med för i min familj ska all vara så himla perfekt och se bra utåt .. Men det kan jag tala om att det är inte så gull i gull utan ganska kallt och tråkigt .. Är man den svaga i min släkt "glöms" man väldigt lätt bort , men vet ni vad ? Att det skiter jag i för jag har min Jimi & min Wilda och det är dom 2 sakerna som betyder MEST för mig och kommer alltid så vara ! Tills det kommer fler barn för då blir det ju fler att bry sig om ;) .. Är även sjukt glad att jag kommer så bra överens med Jimis familj , dom betyder väldigt väldigt mycket för mig   ! Man ska vara rädd om sådana fina människor som den famijen består av !! Ne nu ska jag duka fram för maten är klar .. Ååh så gott det luktar men vad annat kan man förvänta sig när min alldeles egna nakna kock gör maten haha ^^

Av Hanna andersson - 21 september 2012 15:50

Har äntligen börjat må lite bättre.. Visst det kryper fortfarande lite i bröset men det går över snart med .. 

Ska verkligen börja sköta mina matvanor nu och verkligen stressa ner och passa på att sova när lill stina sover , för det här vill jag fan inte uppleva igen , ska bli sjukt skönt när allt är återställt och man blir gamla vanliga Hanna :) ! 

Ikväll blir det bara lugn och ro i soffan med go mat och tv , ska ju tydligen vara den bästa medicinen :P .. Har ju fått sova bra inatt för Wilda , men sova på dagen nu idag var ju helt uteslutet för henne haha hon vägrar sova så ingen sömn för oss heller nu på dagen ;) .. Får hoppa i säng lite tidigare !


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards