Alla inlägg den 17 september 2012

Av Hanna andersson - 17 september 2012 23:13

Nu ska familjen krypa ner och sova .. Är sjukt trött , det tror jag även att mitt hjärta och min lilla skatt är med ;) .. 

I morgon blir det till att gå upp tidigt  har lite att fixa !Då har man gott bröd att äta i morgon till frukost eftersom min älskade prins har stått och bakat goda limpor   och världens goaste kladdkaka ,hehe han är bäst på att skämma bort mig ;) !! För övrigt har det varit en lugn hemma dag , sjukt skönt ! Dock har det inte varit något bra väder att vara ute i :/ !! Blåsigt och pissigt .. Men men vad mer kan man begära när hösten står på tröskeln ? Ne nu skriker kudden och täcket på oss , så puss natt !

Av Hanna andersson - 17 september 2012 14:12

Allt är kass idag .. Jag är på sjukt dåligt humör och det märks .. 

Vet inte varför jag är det men är tydligen bara en sådan dag idag .. Alla har väl det så ibland .. Skulle behöva mig en STOR kopp kaffe och en cigg .. Men icke sa Nicke för det finns inget av dom 2 sakerna .. Enda som får mig glad just nu är Wilda och hennes fina underbara leende   ! Men den lilla fisen har inga bekymmer utan ligger och sover som en gris i sängen :) .. Man kanske skulle kura ner sig själv i sängen med och sova ? Äh vet inte vad jag ska skriva mer .. Uppdaterar sen om jag blir på bättre humör .. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En ung mamma som har fullt upp med sitt lilla busfrö Wilda på dagarna !!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards